19 lutego 2017

Kobiecy kalendarz biurkowy


kobiecy kalendarz biurkowy do druku



Jeśli chodzi o zaopatrzenie się w kalendarz w tym roku poszłam na łatwiznę. W sieci znalazłam świetny kalendarz do pobrania, który tak bardzo mi się spodobał, że odpuściłam sobie produkcję własną :) Poza samym kalendarzem, który u mnie funkcjonuje jako kalendarz biurkowy przy okazji chciałam się z Wami podzielić moim sposobem na jego organizację aby móc wykorzystywać nasz wydruk jako kalendarz z przekładanymi kartami. 

Poniżej lista akcesoriów potrzebnych do zmontowania całości:


kobiecy kalendarz biurkowy do druku




Kalendarz pobrałam z pełnej inspiracji strony chicfetti.com. Wykonanie jest dziecinnie łatwe - w naszym wydruku robimy dziurki w jego górnej krawędzi, umieszczając dziurkacz na samym środku długości tej krawędzi. Z ramki wyjmujemy tylną część. Sznurek przewlekamy przez każdą dziurkę i przywiązujemy kartki kalendarza do listewki ramki (zostawiając tyle luzu aby móc swobodnie przewracać kartki). Zakładamy tylną cześć ramki i gotowe! Alternatywą dla sznurka mogą być metalowe otwierane kółka - takie rozwiązanie może być bardziej estetyczne - jednak decydując się na wykorzystanie takich kółek zamiast sznurka musielibyśmy powalczyć z tylną częścią ramki i zrobić w niej dziurki pod kółka. Ja wybrałam szybsze rozwiązanie.




kobiecy kalendarz biurkowy do druku



Jak widzicie każdy miesiąc jest umieszczony na innym tle - mnie bardzo odpowiada ich kolorystyka A do tego ten kaligraficzny font... No po prostu 👌 💗


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz